نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پيروزي انقلاب اسلامي را بزرگترين برکت براي وقف و موقوفات دانست و افزود : اگر قيام امام خميني نبود امروز ديگر آثاري از وقف باقي نمانده بود ، لذا ما بايد هميشه به ياد امام و شهيدان باشيم.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، با اشاره به سياست هاي ظالمانه طاغوت و نظام ستمشاهي براي نابودي موقوفات تصريح کرد : همه ما به ياد داريم که در دوران ستمشاهي چه بلايي بر سر موقوفات آوردند و موقوفات را رسماً بر خلاف حکم اسلام و قرآن و اهل بيت (ع) ميان مردم تقسيم کردند و فروختند.
 
وي ادامه داد : با پيروزي انقلاب اسلامي امام خميني با صدور فرماني اعلام فرمودند که موقوفات بايد به وقفيت بازگردانده شوند که بر اين اساس در سال 63 قانون اوقاف در مجلس شوراي اسلامي تصويب و مبناي اقدامات شرعي و قانوني سازمان اوقاف و ادارات آن در سراسر کشور قرار گرفت.
 
وي پيروزي انقلاب اسلامي را بزرگترين برکت براي وقف و موقوفات دانست و افزود : اگر قيام امام خميني نبود امروز ديگر آثاري از وقف باقي نمانده بود ، لذا ما بايد هميشه به ياد امام و شهيدان باشيم چرا که يکي از خيرات و مبراتي که سبب خشنودي امام و شهدا خواهد شد خدمت به امام و شهدا است.
 
حجت الاسلام محمدی اظهارداشت: هر چه که داریم به برکت نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، چراکه امام راحل و یادگارانش همه داشته های خود را مخلصانه برای انقلاب به میدان آوردند.
 
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران، مسلمانان عالم و جهان بشریت دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) موجب شد تمامی مسلمانان، آزادیخواهان و مظلومان جهان از آن الگو گرفته و جرأت پیدا کنند در برابر مستکبران عالم قد علم کنند.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بعد از معصومین (ع) با ایجاد یک حکومت اسلامی کاری بی نظیر انجام داد، گفت: امام خمینی (ره) حکومتی بر مبنای اسلام ایجاد کرد که امروز الگوی مسلمانان، بیداری اسلامی و تمامی تحرکات در کشورهای اسلامی و غیراسلامی است.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اگر امام خمینی (ره) نبود امروز قادر نبودیم از وقف، موقوفات و امامزادگان حرفی بزنیم ، افزود : بهترین معروف در سازمان اوقاف و امور خیریه، امانتداری نسبت به موقوفات و حسن اقدام در امامزادگان و فعالیت های قرآنی است.
 
حجت الاسلام محمدي با اشاره به اینکه امروز با گذشت سی و شش سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، نهال نوپای انقلاب به جوانی مبدل شده است ، گفت : مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام خمینی (ره) با ادامه دادن راه امام و آرمان های انقلاب ، این کشور را به پیروزی های بزرگی رسانده است و در برابر دشمنان همچون کوه ایستاده است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن دعوت از همه کارکنان ادارات اوقاف سراسر کشور، اصحاب وقف، متولیان موقوفات، هیات های امنای امامزادگان و بقاع متبرکه کشور برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطر نشان کرد : ملت قهرمان ایران در یوم ا... 22 بهمن این بار نیز با حضور گسترده و دشمن شکن خویش در راهپیمایی سراسری به دشمنان انقلاب اسلامی نشان خواهد داد که حاضر نیست در عرصه های بین المللی ذره ای از دستاوردهای خود در زمینه های علمی و هسته ای کوتاه بیاید.
/2759/